perjantai 15. toukokuuta 2015

Arte Pura - Ihastuttavia Pellavatekstiilejä

Italialainen Arte Pura kodintekstiili mallisto häkellyttää.
Se on kansainvälisesti tunnetun muotitalon tytäryhtiö, jonka muita mallistoja on Elisa Cavaletti, Riccardo Cavaletti ja Eleonora Cavaletti. Pääsuunnittelijana toimii Daniella Dallavalle.







Aloitimme malliston myymisen Suomessa jo vuosia sitten ja muistankin elävästi kauppiasasiakkaidemme huokaukset siihen tutustuessaan. Näitä ihastuneita huokauksia kuulen edelleen. Mallisto on uskomattoman upea kaikessa yksinkertaisuudessaan.  Kysehän kun on ”vain” kodin tekstiileistä. 
Arte Puralla kaikki on kuitenkin loppuun asti mietitty, myyntipakkauksista lähtien. 
Mallistoon kuuluu tekstiilit kattaukseen, makuuhuoneeseen ja kylpyhuoneeseen sekä pienenä lisänä naisten vaatteita, astioita sekä kynttilöitä.

Kaikki Arte Puran tekstiilit valmistetaan luonnon materiaaleista, luonnonmukaisin keinoin. Materiaalina käytetään pellavaa ja puuvillaa. Kankaat käsin värjätään asiakkaan toivomin värein. Valittavana on tällä hetkellä 25 väriä.
Päiväpeittoja, verhoja, kaitaliinoja, pyyhkeitä jne. on mahdollista saada erilaisilla pitseillä, napeilla, swarovskin strasseilla, helmillä, kristalli kivillä.




Monet erehtyvät luulemaan Arte Puraa pelkästään romanttiseksi mallistoksi.
Mutta Arte Pura taipuu moneen kotiin ja erilaiseen tyyliin. Löydät mallistosta hempeällä pitsillä koristeltuja tekstiilejä hempeissä väreissä kuin myös yksinkertaista, rouheaa pellavatekstiiliä maanläheisissä väreissä, sekä lisäksi kaikkea huumaavan kaunista näiden kahden väliltä.


Suunnittelija Daniella Dallavallen sanoin:

"Olen Italialainen. Olen 100 %:sti italialainen tuote. Olen syntynyt, varttunut ja rakentunut Italian rajojen sisäpuolella. ”Italo ergo sum”.

Olen vapaa. Olen vapaasti valittavissa sellaisena kuin minut tahdot.
Lukuisia malleja ja mittoja – arkisena tai tyylikkäänä, koristelemattomana tai koristeltuna.

Minä olen väripaletti, En ole vain yhtä, kahta tai kolmea väriä. En vain kirkkaan valkoista tai taivaan sinistä. Olen 25 väriä, sopien kaikkien tarpeisiin.

Minä olen luonto. Rakastan luontoa ja olen syntynyt siitä. Olen pellavaa tai puuvillaa. Kaikki minussa on luonnon alkuperästä. Ja tästä johtuen…

Olen ainutlaatuinen. yksikään pala minussa ei ole sama kuin toinen, ainutlaatuiseksi minut tekee käsityö. Ja värieni takia…

Minua tulee kohdella huolella. Pitää minut erillään toisista. Rakastan laadukasta saippuaa, mutta en kemikaaleja, jotka voivat muuttaa minua. En tuota sinulle pettymystä. Me vetoamme vahvasti toisiimme, koska…

Olen täällä jotta rakastaisit minua. Haluan sinun rakastavan minua ja pitävän minusta hyvää huolta. Käyttäen vanhan ajan menetelmiä… niitä joita on aina käytetty."

Arte Puran koko mallistoon pääset tutustumaan tästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti